Inhoudelijke kennis, krachtige communicatie en goede energie. Dat is de Qwinqslag!
Goede communicatie is essentieel voor een quick win. Ons logo bestaat niet voor niets uit twee spraakballonnen, verbonden door het woord win. Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? We geven je graag meer toelichting onder het genot van een kop koffie of tijdens een borrel. Kun je niet wachten? Neem dan een kijkje in ons Qwinqslagen moodboard hieronder of bezoek de inspiratie pagina.
De Qwinqslag in projecten
Oh ja, kijk ook even naar de andere elementen die zijn toegevoegd om de werkomgeving eigen te maken.
Zo zie je gelijk bij wie je binnenkomt!
Nee, dat klopt. Maar aandacht voor gebruikers juist weer wel. Daarom hebben we, naast een financiële bijdrage, de afgelopen twee jaar vrijwillig oliebollen rondgebracht naar een aantal woningen van cliënten van Sovak in regio Breda.
Dat is en plezier hebben én iets terugdoen voor de opdrachtgever.
Zo belonen wij de harde werkers graag tijdens het behalen van het hoogste punt op de bouw of bij het afronden van de laatste werkzaamheden met een foodtruck of frietkar. Zolang het maar blije gezichten en gevulde magen oplevert.
Zo wordt bouwen met en voor Qwinq pas echt een feestje!
De Qwinqslag in onze producten
Zie bijvoorbeeld onze opruimchallenge, aandacht voor ergonomie of uitleg bij tijdelijke en/of nieuwe ruimten.
Helaas bestaan deze rapporten vaak uit heel veel tekst. Daarom proberen wij zoveel mogelijk inhoud te verduidelijken met visualisaties. Zodat ook de eindgebruiker, vaak niet beschikkend over vaktermen, een PvE kan begrijpen.
Ieder jaar verzamelen een overzicht van de actuele en aankomende trends, zodat ook jij op de hoogte bent van wat er speelt in ons vakgebied.
Benieuwd naar de meest recente trends? Neem contact met ons op en we sturen je vrijblijvend het overzicht toe.
Wanneer wij met medewerkers in gesprek gaan, doen we dat zo interactief mogelijk. Dat betekent dat wij een selectie hebben van tools waar wij zelf enthousiast van worden. Denk bijvoorbeeld aan het online verzamelen van post-its en het verspreiden van aansprekende en visuele enquêtes.
Je gelooft het vast meteen, die inzet wordt beloond met antwoorden waar je als organisatie écht wat mee kunt.